Pomoc

Masz pytania? Problem? Chcesz nam coś powiedzieć? A może chcesz z nami współpracować?
Dzwoń lub napisz do nas lub odszukaj interesujący cię temat w FAQ.

ico_tel  668 650 761 (w godzinach 9:00-19:00)
ico_mail  cream@creamshop.pl (24h)

Formularz kontaktowy

Twój e-mail zwrotny:   

FAQ

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Wszystkie zamówienia realizujemy zaraz po otrzymaniu wpłaty na konto lub jeśli jest to pobranie, po otrzymaniu potwierdzenia zamówienia. Długość oczekiwania na przesyłkę nie powinna przekroczyć kilku dni, zwykle klienci nie czekają dłużej niż dwa dni.
Wszystkie informacje dotyczące wysyłki łącznie z cennikiem znajdziesz w regulaminie.

Czy jest możliwość odbioru osobistego?

Jesteśmy sklepem internetowym i na chwilę obecną nie prowadzimy sprzedaży bezpośredniej w siedzibie firmy.

W jaki sposób mogę zapłacić za towar?

Do wyboru jest kilka sposobów: Karta kredytowa, przelew on-line, pobranie i przelew tradycyjny. Szczegóły dotyczące płatności znajdziesz w regulaminie.

Czy transakcje dokonywane w sklepie Creamshop.pl są bezpieczne?

Tak, transmisja danych odbywa się za pośrednictwem protokołu SSL EV (Extended Validation Secure Sockets Layer), który zapewnia najwyższy standard uwierzytelniania tożsamości. Bezpieczeństwo płatności gwarantuje agent rozliczeniowy PayU.

Chciałbym otrzymać fakturę VAT czy jest to możliwe?

Oczywiście, wystarczy zaznaczyć odpowiednią opcję podczas składania zamówienia i uzupełnić potrzebne dane takie jak: Nazwa firmy, adres i NIP.

Czy wszystkie produkty na stronie są aktualne i dostępne?

Tak, informacje na stronie są aktualizowane na bieżąco a produkty wystawione w sklepie fizycznie obecne w naszym magazynie.

Interesuje mnie produkt który nie jest już dostępny w sklepie, czy możecie go dla mnie sprowadzić?

W niektórych przypadkach jest to możliwe a w niektórych niestety nie z uwagi na to że większość produktów w naszym sklepie to serie limitowane. Skontaktuj się z nami a zobaczymy co da się zrobić.

Czy muszę się rejestrować aby dokonać zamówienia?

Tak, rejestracja jest konieczna po to by pozyskać dane adresowe do wysyłki i dać klientom pełnię możliwości korzystania z promocji i innych narzędzi w sklepie. Konto można założyć przed lub w trakcie zakupu.

Czy istnieje możliwość zwrotu lub wymiany towaru?

Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2002 roku o ochronie praw konsumentów, można zrezygnować z zakupu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe, tylko jeśli produkt nie był używany i nie został w żaden sposób zniszczony. Więcej na ten temat w regulaminie.