Regulamin

Płatności

Masz do wyboru różne rodzaje płatności. Wybierz ten, który Ci najbardziej odpowiada:

Za pobraniem:
Płatność dokonywana w chwili dostarczenia przesyłki. Jeśli wybrałeś tą opcję, przygotuj odpowiednią kwotę pieniędzy w gotówce, najlepiej wyliczoną. Gdy pojawi się listonosz lub kurier, zapłać i odbierz od niego przesyłkę. Jeśli kurier albo listonosz pojawi się podczas Twojej nieobecności lub gdy nie będziesz w danej chwili dysponował wystarczającą kwotą pieniędzy, doręczyciel zostawi awizo, z którym będziesz mógł odebrać przesyłkę w urzędzie pocztowym lub magazynie firmy kurierskiej w dogodnym dla Ciebie terminie.

Zamówienia opłacone "za pobraniem" wysyłamy za darmo po przekroczeniu 300zł wartości zamówienia.

Przelew tradycyjny:
Płatność dokonywana po złożeniu zamówienia. W mailu potwierdzającym przyjęcie zamówienia prześlemy Ci numer konta, na które przelejesz należność. Możesz to zrobić przez Internet, w banku lub na poczcie. Po wpłynięciu pieniędzy na nasze konto, wyślemy przesyłkę z zamówionym towarem. Poinformujemy Cię mailem o wysłaniu paczki.

Dane do przelewu:

Cream

mBank 67 1140 2004 0000 3702 5213 5958

W tytule przelewu prosimy napisać numer zamówienia. Znajdziesz go w mailu potwierdzającym przyjęcie zamówienia.

Zamówienia opłacone "przelewem" wysyłamy za darmo po przekroczeniu 100zł wartości zamówienia.

Dostawa

Realizujemy wszystkie zamówienia na terenie naszego kraju i nie tylko. Jeśli chcesz, aby paczka została wysłana zagranicę, skontaktuj się z nami. Ustalimy sposób dostarczenia przesyłki.

Przy realizacji dostaw przeważnie kożystamy z usług Poczty Polskiej. Czas realizacji dostawy jest krótki a w razie twojej nieobecności możesz odebrć przesyłkę w pobliskim punkcie pocztowym.
Możesz również sam wybrać sposób dostarczenia przesyłki. Wystarczy, że nas o tym poinformujesz i wskażesz firmę, z której usług chcesz skorzystać.
Nie prowadzimy sprzedaży bezpośredniej w siedzibie naszej firmy.

Koszty dostawy:
Zamówienia opłacone "za pobraniem" wysyłamy za darmo po przekroczeniu 300zł wartości zamówienia.
Zamówienia opłacone "przelewem" wysyłamy za darmo po przekroczeniu 100zł wartości zamówienia.

W innych przypadkach, koszty dostawy zostaną dodane do wartości zamówienia według poniższego cennika:
- Przy płatności przelewem - 10zł
- Przy płatności za pobraniem - 15zł
- Przesyłki międzynarodowe - Koszt naliczany jest według aktualnego cennika firmy kurierskiej.

Czas oczekiwania na przesyłkę:
Zgodnie z prawem przesyłka powinna dotrzeć do Ciebie w ciągu 14 dni. Jednak w naszym sklepie maksymalnie skróciliśmy całość procedury - przesyłkę otrzymasz w kilka dni po wpłaceniu pieniędzy. Najczęściej jest to następny dzień po wyjściu paczki z magazynu. Do czasu realizacji dostawy zamówień nie są wliczone święta oraz sobota i niedziela.

Reklamacje i zwroty

Jeśli chcesz zareklamować lub zwrócić zamówiony towar, prosimy o kontakt. Reklamacje i zwroty bez wcześniejszego kontaktu nie będą uwzględniane.

tel.: 668 650 761 (w godzinach 9:00-19:00)
e-mail: cream@creamshop.pl (24h)

Jeśli towar który zamówiłeś nie był używany, niszczony ani pozbawiony fabrycznego opakowania zabezpieczającego, to zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, możesz go zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Aby tego dokonać należy najpierw wysłać do nas stosowne oświadczenie. Poinformujemy Cię o procedurze w emailu zwrotnym.

Reklamacje
Jeśli zakupiony przez Ciebie towar ma wady fabryczne lub był uszkodzony w trakcie przesyłania, możesz go odesłać przesyłką pocztową z dopiskiem "reklamacja". W środku przesyłki prosimy umieścić opis przyczyn reklamacji lub wysłać opis emailem wraz z numerem zamówienia.

Jeśli reklamacja zostanie uznana, produkt zostanie wymieniony na nowy. W przypadku gdy nie będzie produktu na który moglibyśmy wymienić reklamowany, dostaniesz zwrot pieniędzy wraz z kosztami przesyłki.

Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.

Zwrot pieniędzy
Zwrot pieniędzy dokonywany jest po rezygnacji z zakupu lub po uznanej reklamacji.

Pieniądze zwracamy w ten sam sposób, w jaki dokonywana była zapłata za produkt. Jeśli wybrałeś formę zapłaty "za pobraniem" lub chcesz abyśmy wpłacili pieniądze na inne konto, skontaktuj się z nami telefonicznie lub emailem i podaj numer konta na które ma być dokonany zwrot.

Jeśli koszt przesyłki był wliczony w cenę produktu (przesyłka gratis), koszt dostawy nie zostanie zwrócony.